Dokumentarni esej u kojem nas redateljica Johana Ožvold osobno vodi fantastičnim krajolicima elektroničke glazbe i eksperimentalnog zvuka, poigravajući se s filmskom formom na kreativan način. Od francuskih avangardnih skladatelja do postmodernih kreatora digitalnih zvučnih artefakata, krećemo se neobičnim futurističkim arhivom u kojem prošlost i budućnost supostoje na jedan složen, višeslojan način. Stara analogna oprema i postmoderne taktike digitalnog snimanja. Muzej tehnoloških artefakata i budućnost glazbe.
Redateljica nam predstavlja pet izvanrednih osobnosti koje govore o odnosu između umjetnika i instrumenta, čovjeka i stroja – ključnom elementu glazbenog stvaralaštva. François Bonnet iz jednog od glavnih laboratorija za razvoj novih pristupa zvuku, nekad i danas, skicira historijsku perspektivu. Steve Goodman aka Kode9 pita se može li postojati glazba bez ljudi. Live koder Julian Rohrhuber govori o programerima kao pjesnicima iza računala. John Richards, osnivač Dirty Electronicsa, više od digitalne kreacije vrednuje suradnju između glazbenika. Alberto de Campo i Hannes Hoelzl znanstvenički pristupaju digitalnim instrumentima kao partnerima u igri.
Zvučno i vizualno slojevit izlet u nastojanja za oslobađanjem i konceptualizacijom zvuka, ujedno je i rasprava o oblicima, mogućnostima i perspektivama akustičkih odnosa prema svijetu koji se ubrzano mijenja.
Trailer pogledajte na
LINKU
Filmski program NOVI ŠUM sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra i Grada Splita. Ulaz na projekcije je besplatan, a filmovi se prikazuju s engleskim podnaslovima.